Najważniejsza dzisiaj dla mnie, jest wymiana przewodu podciśnienia (1J0612041G), który łączy pompę z serwem... Na coś szczególnie muszę zwrócić uwagę w czasie wymiany? Jakoś zabezpieczyć po założeniu?
I pozostałe nurtujące mnie kwestię (wybaczcie mieszanie tematów) ops:
czy po tym, jak moja przepływka wykorkowała i wymieniłem ją na przepływomierz z A6 (o taki - 038 906 461 B ma to negatywny wpływ na kulturę pracy i żywotność silnika :?:
Czy skoki przez 4 - 5 sek. (zaraz po odpaleniu w niskiej tempetaturze) na 1,5 - 2k rpm i rozruch w na ciepłym silniku z obrotami 1,1k rpm to przejaw tego, że Czeszka moja pali na 3, zamiast 4 garów ([b]drugą diagnozą jaką usłyszałem po opisaniu objawów był uszkodzony czujnik kąta wychylenia przepustnicy, natomiast trzecią nagar) :?:
I kwestia last but not least... Czy przy obecnej temperaturze na zewnątrz i bez ogrzewanego garażu wymiana reflektorów (mam mimo przekładki dalej zamontowane te w wersji z UK) jest zbyt ryzykowna, ze względu na ew. możliwość połamania plastykowych mocowań? Czy może jednak mogę się tego podjąć :?:
Dzięki z góry za porady :!: i raz jeszcze przepraszam za pomixowanie tematów posta :!:
witam
jesli chodzi o wymiane reflektorow to jest ona bardzo prosta, zajmuje 15-20 minut obu sztuk. Nie powinienes nic polamac jak bedziesz uwazny, reflektor trzyma 5 wkretow
witam
jesli chodzi o wymiane reflektorow to jest ona bardzo prosta, zajmuje 15-20 minut obu sztuk. Nie powinienes nic polamac jak bedziesz uwazny, reflektor trzyma 5 wkretow
Minusowe temperatury (ok. -5) raczej nie wpływają raczej na łamliwość plastików, co pekool :?:
Komentarz